Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser

Sen Çal Kapımı 9 Haziran Çarşamba Akşamı FOX'ta!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi GRbuild Kanalı: bit.ly/3dxNPVW

Dizi, oyuncu kadrosunda; Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt ve Sinan Albayrak gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.


Σχόλια

  • Sen Çal Kapımı
    Sen Çal KapımıΠριν μήνα

    Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

  • Milja Stamenkovic

    Milja Stamenkovic

    Πριν ημέρα

    Hande & Kerim preslatki par, bravo.......💕💕💕

  • beloşumm

    beloşumm

    Πριν 24 ημέρες

    Barışsınlar lütfen

  • Gülay Inanmisik

    Gülay Inanmisik

    Πριν 25 ημέρες

    9.6.21

  • ECE YILDIZ

    ECE YILDIZ

    Πριν 26 ημέρες

    Çok değişik fragman

  • ECE YILDIZ

    ECE YILDIZ

    Πριν 26 ημέρες

    Bu nasıl fragman

  • Sebine Rustemova
    Sebine RustemovaΠριν ημέρα

    Böyle bir bölüm hiç yayınlanmadıki ama

  • Yazar Kitap Tanecik
    Yazar Kitap TanecikΠριν ημέρα

    ben burayı görmedim kaçıncı bölüm bu??

  • Yazar Kitap Tanecik

    Yazar Kitap Tanecik

    Πριν ημέρα

    @GamerSude beynim gg çünkü bu fragmanda söylüyodu burda anne diyo fln kamera arkasıda var buranın

  • GamerSude

    GamerSude

    Πριν ημέρα

    Bunlar tekrar küsüp yine mi karşılaşıcaklar acaba yani bu sahnede ben %1 anlamadım

  • GamerSude

    GamerSude

    Πριν ημέρα

    Valla bende çözemedim

  • Warai - San
    Warai - SanΠριν 2 ημέρες

    Murat Sonerden gelenler...

  • Sultan Demir
    Sultan DemirΠριν 4 ημέρες

    Eda = birahane aşkmı asla açamam kapımı Serkan = birdaha aşkmı asla açamam kapımı

  • Sena Türközü
    Sena TürközüΠριν 5 ημέρες

    Bölüm boyunca bu sahneyi aradım 🙄

  • Belinay Büyükgenç
    Belinay BüyükgençΠριν 5 ημέρες

    Bu arada o ayakabı kızın bence

  • Gulnar Ferecova
    Gulnar FerecovaΠριν 5 ημέρες

    Bu sahne oldu mu?

  • Atros971
    Atros971Πριν 5 ημέρες

    Ben bu sahneyi göremedim

  • Ebrar Emine Şenol
    Ebrar Emine ŞenolΠριν 6 ημέρες

    Bu kaçıncı bölüm

  • Berat Fidangül
    Berat FidangülΠριν 6 ημέρες

    Neden bu sahneler yok

  • Боевая Единица
    Боевая ЕдиницаΠριν 6 ημέρες

    🥰

  • Irmak Duru Cesur
    Irmak Duru CesurΠριν 7 ημέρες

    Şu an bakıyorumda 2. Sezonda böyle bir sahne yok ayrıca o çocuk ta yok

  • Elif Erzen
    Elif ErzenΠριν 8 ημέρες

    Sindirella hikayesine davetliyiz

  • ~Legolas~
    ~Legolas~Πριν 8 ημέρες

    Külkedisine Benzemiş sjkkfdjgbhghjgfh

  • saçma sapan
    saçma sapanΠριν 9 ημέρες

    Annem dizinin konusu ne deyip doruyo televizyon dan baktığım için bitince göbek atcam diyo beni kızdırıyo

  • Силвана Гавазова
    Силвана ГавазоваΠριν 10 ημέρες

    Bu hangi bölümde olacak?🥰

  • saçma sapan

    saçma sapan

    Πριν 9 ημέρες

    Olmıcak bu teaser

  • Ruken Budak
    Ruken BudakΠριν 10 ημέρες

    Ben bu diziye bayılıyorum harika her zaman tam vaktinde izliyorum reklamları dahi kacirmiyorum bu dizide oynayan başta baş rolde olmak üzre herkesi çoooooooooooooooook seviyorum 🥰🥰🥰🥰

  • Kaan Kandemir
    Kaan KandemirΠριν 10 ημέρες

    la bu sahne neden yok

  • Zeliha Alpyürük
    Zeliha AlpyürükΠριν 10 ημέρες

    Kül kedisi masalına dönmüş

  • Elanur Bostancı
    Elanur BostancıΠριν 11 ημέρες

    Serkanla edanın Sindirella hikayesi başlıyor yine😄😊

  • Elif
    ElifΠριν 11 ημέρες

    Prens külkedisinin ayakkabılarını bulacak mı acaba 😂😂

  • Rabia Hatice
    Rabia HaticeΠριν 12 ημέρες

    Full Full

  • Qənirə Huseynova
    Qənirə HuseynovaΠριν 12 ημέρες

    40 bölümde böyle bir sahne olmadı amma neden?

  • Albita
    AlbitaΠριν 12 ημέρες

    Esta escena no sale en el primer capítulo....no entiendo que lio

  • abc
    abcΠριν 12 ημέρες

    Kendime inanamiyorum boyle cocukca bir diziyi izledigimcin. Senaristi kendine getirin lutfen ne zamana kadar dayaniriz boyle bilmiyorum.

  • Nisa Boyalıcı
    Nisa BoyalıcıΠριν 12 ημέρες

    Aynen kirazın sesi de böyleydi zaten zjsjskksskkd

  • Herşeyi severim
    Herşeyi severimΠριν 13 ημέρες

    Dizimiz sindirella oldu

  • Herşeyi severim
    Herşeyi severimΠριν 13 ημέρες

    Aşk sen çal kapımı

  • Hüseyin Hatın
    Hüseyin HatınΠριν 13 ημέρες

    Dizide bu sahneyi göremeyen 😐

  • Aylin Rzayeva
    Aylin RzayevaΠριν 13 ημέρες

    Bu fragman 40 bolumde yok

  • Gozel Nusret
    Gozel NusretΠριν 13 ημέρες

    Bu hangi bolumya

  • ayşe pekmez
    ayşe pekmezΠριν 13 ημέρες

    BU FRAGMAN BU BÖLÜME AİT DEĞİL. SADECE SONU HAFİF BENZİYO

  • Nurcan Veliyeva
    Nurcan VeliyevaΠριν 13 ημέρες

    Arkadaslar "TEASER" ne demek?

  • Sevda Sarı

    Sevda Sarı

    Πριν 13 ημέρες

    @Nurcan Veliyeva bilmiyorum

  • Nurcan Veliyeva

    Nurcan Veliyeva

    Πριν 13 ημέρες

    @Sevda Sarı neden acaba?

  • Sevda Sarı

    Sevda Sarı

    Πριν 13 ημέρες

    @Nurcan Veliyeva evet

  • Nurcan Veliyeva

    Nurcan Veliyeva

    Πριν 13 ημέρες

    @Sevda Sarı amma dizide bu sahneyi gormedim sizdemi?

  • Sevda Sarı

    Sevda Sarı

    Πριν 13 ημέρες

    Tanıtım

  • Buğlemnaz Sezer
    Buğlemnaz SezerΠριν 13 ημέρες

    -ANNE BABAM BU ADAMMI -Hayır annecim sende iyice alıştın her gördüğün adama 'BABAM BU ADAMMI' demeye *1 saat sonra* -ANNE BABAM BU ADAM MI? -Hayır kızım bu adam da baban değil 19 tane adama söyledin yetmez mi? *2 saat sonra* -ANNE... (Eda sözünü keser) -HAYIR KIZIM BABAN O ADAM DEĞİL

  • Yağmur Yakut
    Yağmur YakutΠριν 13 ημέρες

    Ama bu tarafı gelmedi bölümün izledim gelmedi ama

  • Potterhead !!
    Potterhead !!Πριν 13 ημέρες

    huhuhuhu cindirellanın ayakkbısını buldu prens

  • Suneeta G
    Suneeta GΠριν 14 ημέρες

    It's a request you update with English subtitles all the episodes

  • Milo4ka 01
    Milo4ka 01Πριν 14 ημέρες

    Bir şey sorucam burdaki Kiraz'in yani Maya'nin sesine benzemiyor mu gerçekten?Yoksa bana mi öyle geliyor...

  • Canan Çetinkurt
    Canan ÇetinkurtΠριν 14 ημέρες

    Yaniii külkedi kısmı crince olmus🙄

  • İnci Doğru
    İnci DoğruΠριν 14 ημέρες

    Gülme inci gülme inci gülme inciNDĞWMDŞALFĞSLPCLAŞCŞSĞGLSĞCLĞELFĞS ABİ BİDE YORUMLARDA CİDDEN AĞAĞAĞA ÇOK MERAKLANDIM AĞAĞAĞ ÇOK GÜZEL DİYENLER VAR İŞİCEM SAKA MI

  • G. Aydogdyeva
    G. AydogdyevaΠριν 14 ημέρες

    Bu filmde .Aşkabar dediklerinde cook mutlu oluýorum .. Kàndisi Tûkmenistan olur ýani benim ýaşadigim ýàr😍

  • tabark 8689
    tabark 8689Πριν 15 ημέρες

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Yorum Hesabı
    Yorum HesabıΠριν 15 ημέρες

    Teaser'den bir şey anlamayanlar 👇

  • moon black#saveRalph
    moon black#saveRalphΠριν 15 ημέρες

    He bır kulkedısı olmadıgı kalmıştı oda oldu mükemmel

  • A. C.
    A. C.Πριν 15 ημέρες

    En son tümörde kalmıştık ya ne ara geldi olay buralara xD

  • kadence fernandez
    kadence fernandezΠριν 15 ημέρες

    1 more day till june 9th cant wait

  • Caner Çelebi
    Caner ÇelebiΠριν 15 ημέρες

    Anne babam bu adam mı asjshsh

  • editçi kız
    editçi kızΠριν 15 ημέρες

    PEKİ EDANIN HER İKİ AYAKKABISININDA AYAĞINDA OLMASI SJSJSJSJ

  • Alev Arya Alan

    Alev Arya Alan

    Πριν 11 ημέρες

    Yerdeki ayakkabı kırazın ayakkabısı değil miydi

  • Caner Çelebi
    Caner ÇelebiΠριν 16 ημέρες

    Çin aşısından sonra sindirella 😂

  • Caner Çelebi
    Caner ÇelebiΠριν 16 ημέρες

    Yarım saattir buna gülüyorum karnım çok pis ağırmaya başladı artık 😂

  • Nur
    NurΠριν 16 ημέρες

    Bu kadar klişe bir yaz dizisinin bir de üstüne ikinci sezon çıkarması ve insanların bunu ciddi ciddi izlemesi hem komik hem de gerçekten çok acı. Başroller iyiki sevilen daha doğrusu güzel ve yakışıklı kişiler. Yoksa bir rezalet olarak tarihe geçmesi gerekirdi. Oyunculuklarını tam eleştirmek bu durumda bana düşmez çünkü oyunculuklarını tamamen gösterdikleri yapımları izlemedim. Klişe izlemesi oldukça gereksiz yaz dizilerinde oyunculuğa bakan fazla olmuyor. Zaten olsa da tam olarak işte oyunculuk bu, sahnenin güzelliğine bak denecek bir sahne bulmak çok güç. Bu sezondan beklentilerim 508594455 ayrılıp barışma, bir ton anlamsız ve asla bağlanmayan olay, romantik sanılıp mide bulandırıcı olan sahneler... Şu dizilere ayrılan bütçe ile güzel konulu bir başka dizi de çekilebilir. Neden tek tercih klişe yapmacık romantizm oluyor. Romantik de değil zaten ilk 30 bölüm nefretten doğan eşi benzeri olmayan(!) bir aşk hikayesi izliyoruz sonra da 5767676769689696 ayrılıp barışma evlilik ve finalll.

  • cemre
    cemreΠριν 16 ημέρες

    sindirella v2 ama olmayan KWNDOSNDOAMSOWNDOSNSKWJDOSNX

  • E y
    E yΠριν 17 ημέρες

    Sen cal kapimi, artik calinmasa mi ?

  • Niko Efa
    Niko EfaΠριν 17 ημέρες

    Anlamadim ya neden boyle.olduki nolduda ayri dustuler 39bolumde boyle ayrilmamistilar.simdi birbirlerini yeni gormus gibi edanin cocugu nerden cixkti biri bana ne oldugunu anlatirmi

  • Mariugenia Rodríguez Nava
    Mariugenia Rodríguez NavaΠριν 18 ημέρες

    Ya quiero que sea 9 de junio ahora solo queda esperar

  • bocoy noiu
    bocoy noiuΠριν 18 ημέρες

    TERASER: Çoğunlukla seyirciyi merakta bırakmak amacıyla hazırlanmış, özel çekilmiş sahnelerdir. Genellikle bu sahneler dizide yer almaz.

  • Stream Baby

    Stream Baby

    Πριν 16 ημέρες

    teraser xoepdkeodjeodjeofj

  • Aygul Berdiyewa
    Aygul BerdiyewaΠριν 18 ημέρες

    Eda : Bir daha "askmi "asla acmam kapimi Serkan:Bir daha "askmi "asla calmam kapini Sfshshdhjdjhfhd

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    Πριν 18 ημέρες

    Sindireladamiyiz ?ksksks

  • ♡Jisoo_çileğim♡
    ♡Jisoo_çileğim♡Πριν 19 ημέρες

    Sindirella :))) ;D

  • Emil Abbasov
    Emil AbbasovΠριν 19 ημέρες

    TREND 1

  • zunaira ehsan
    zunaira ehsanΠριν 20 ημέρες

    Whole 40sec ad man y’all desperate for that youtube money

  • •Zeynoşş•
    •Zeynoşş•Πριν 20 ημέρες

    Ayakabı Güzelmiş Jsnjdhdhdjrj😂😂

  • Avisde
    AvisdeΠριν 20 ημέρες

    9 haziran.... SENİ BEKLİYEYORUMMMMM🥺

  • FENOMEN FİLMLERİ
    FENOMEN FİLMLERİΠριν 20 ημέρες

    sen çal kapımı artık sen kapat kapımı

  • CemCer kardeşliği
    CemCer kardeşliğiΠριν 20 ημέρες

    Lan 2. sezonda cellat gelicek demişlerdi babasi cellat mi yoksa kwnsowmsownsiw

  • dcoog anml
    dcoog anmlΠριν 20 ημέρες

    Eda=BİR DAHA AŞKMI ASLA AÇMAM KAPIMI Serkan=BİR DAHA AŞKMI ASLA ÇALMAM KAPINI Bne=yaw heheheheee😂😏

  • Spotify
    SpotifyΠριν 20 ημέρες

    The best teaser ever

  • Zulfizar Maxkamova
    Zulfizar MaxkamovaΠριν 20 ημέρες

    Nereden bilecez belki buraya çıkmadan önce kızına babası hakkında bişey söylemiştir. Onun için sormuştur

  • dcoog anml

    dcoog anml

    Πριν 20 ημέρες

    Oha diziyi uzatçam diye içine ettiler :d

  • Sıla B.
    Sıla B.Πριν 20 ημέρες

    Beyin tümöründen buralara nasıl geldi bu dizi

  • • Şeyma •
    • Şeyma •Πριν 20 ημέρες

    AYYYYYYYY NOLUR O ÇOCUK SERKANIN ÇOCUĞU OLSUN

  • Débora Oliveira
    Débora OliveiraΠριν 20 ημέρες

    Não consigo lidar com isso, vou endoidar até começar a temporada

  • Ecrin Naz Tulum
    Ecrin Naz TulumΠριν 20 ημέρες

    Kendisi annesiz babasiz buyüyen eda selin serkandanmi hamile sanip serkana hayir diyeb eda ve cocugunu babasiz buyuten bir eda.... ve bölüm çooook sacma

  • Sulaiman Ather
    Sulaiman AtherΠριν 20 ημέρες

    eda ve serkan'ı oynayan oyuncular gerçek hayatta çıkıyorlar çok mutluyum

  • Muhammed ali Yucel
    Muhammed ali YucelΠριν 21 ημέρα

    Sindireladamiyiz ?ksksks

  • Belen Villot
    Belen VillotΠριν 21 ημέρα

    Que pareja más bonita❤️❤️

  • hazal kaya
    hazal kayaΠριν 21 ημέρα

    EDA YILDIZ : bir daha aşk mı asla açmam kapımı ROBOT BOLOT : bir daha aşk mı asla çalmam kapını hsjhsjhsjhsjhsjhsj

  • hazal kaya
    hazal kayaΠριν 21 ημέρα

    ya bu iyice külkedisine bağladı ya hsjhsjhsjhsj

  • Ceylin 🌝
    Ceylin 🌝Πριν 21 ημέρα

    Yeni bir sindirella masalı...

  • Derin
    DerinΠριν 21 ημέρα

    Hayatımda gördüğüm en saçma fragman

  • HuNtEr K
    HuNtEr KΠριν 21 ημέρα

    very bad teaser

  • Rasim Yarka
    Rasim YarkaΠριν 21 ημέρα

    Serkan acilen eskı sacına dönmelisin

  • Naz Sarı
    Naz SarıΠριν 21 ημέρα

    Murat Soner in yorumlamasını bekleyen tek ben olamam

  • İrem Hakgüder
    İrem HakgüderΠριν 22 ημέρες

    Oha diziyi uzatçam diye içine ettiler :d

  • Rabıa Coban
    Rabıa CobanΠριν 22 ημέρες

    Bir ben mi, babam burada mı, diye duydum?

  • Helin Boyacı
    Helin BoyacıΠριν 22 ημέρες

    İşicem olm bu ne mambdheiwkmznx dizinin anca bu kadar içine edebilirdiniz

  • Tuğba Sezer
    Tuğba SezerΠριν 22 ημέρες

    Ya nasıl niye ayrıldılar ya cıldırcammm

  • summer love
    summer loveΠριν 22 ημέρες

    super excited for season 2 :D

  • ŞÜKRÜYE YILMAZ
    ŞÜKRÜYE YILMAZΠριν 22 ημέρες

    yüksek müsedinizle şöyle şu köşeyi düşüp ölmek istiyorum bu rezaleti daha fazla izleyemem

  • Isa M-yev
    Isa M-yevΠριν 22 ημέρες

    Bence Serkanin eski hali daha güzeldi. Saçida eskisi gibi olsa daha güzel olur bu model hiç ona yakişmamiş

  • Марьям Гафарова
    Марьям ГафароваΠριν 22 ημέρες

    Serkanın saçı hic güzel olmamış

  • Batuhan Genç
    Batuhan GençΠριν 22 ημέρες

    Sindirella hikayesi gibi hshdhdhdn

  • Lyna
    LynaΠριν 22 ημέρες

    iyice cıvıttınız

  • Necmettin Bakar
    Necmettin BakarΠριν 22 ημέρες

    Teaser ve 1. Fragman bambaşka ben anlamadım acaba farklı filmler mi bunlar 😅😅😅

  • hiten prajapati23
    hiten prajapati23Πριν 22 ημέρες

    Background song name?

  • fatoşşş
    fatoşşşΠριν 22 ημέρες

    Bu ne yaa yapmayın yaa abi 2021 de yaşıyoruz yaaa yapmayınn abi yaaa lütfenn yaaaa lütfenn n gözümlerrimmm kanıyorrrr🥺 biraz yenilik yaaa Birr kerede şaşırtınnn beee 1 kereee....

  • Bayram Cakmak
    Bayram CakmakΠριν 22 ημέρες

    O çocuk kimden

  • Azra Mutlu

    Azra Mutlu

    Πριν 22 ημέρες

    Serkan

  • MJ WORKS OFFICIAL
    MJ WORKS OFFICIALΠριν 22 ημέρες

    പൊളി സാനം 🌝

  • Teresa Villa Vasquez
    Teresa Villa VasquezΠριν 22 ημέρες

    Omg!

  • MOBİLE GAMER
    MOBİLE GAMERΠριν 22 ημέρες

    Yanlız bunlar barışırsa dizi +18 olur anasını satiyim normalde iki gün görmeseler birbirlerini yiyorlar şimdi senelerdir görmüyolar ohooooo

  • MOBİLE GAMER
    MOBİLE GAMERΠριν 22 ημέρες

    +Aşk mı bir daha açmam kapımı -Aşk mı bir daha çalmam kapını Senarist= 3 diyince inanıyoruz 1,2,3 inandık mı Seyirci=hayır inanmadık Senarist=bende pek inanamadım şimdi barıştırıp daha şaçma bir neden yüzünden küstüriyim İzleyici=🤯

Επόμενο