Doğduğun Ev Kaderindir | 33. Bölüm

Ταινίες και κινούμενα σχέδια

Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm
Zeynep ve ailesine yapılan saldırıda şans eseri kimse yaralanmamıştır. Şimdi herkes bu saldırının altındaki nedeni aramaktadır. Bütün oklar Mehdi ve yeni girdiği iş ilişkilerini gösterirken, Zeynep tüm soğukkanlılığı ile masum birini yok yere suçlamaktansa, gerçeği öğrenme peşindedir.
24 Şubat Çarşamba
Cemile ve Benal yeni hayatlarına alışmaya çalışırken yeni bir Mehdi'ye de alışmaları gerekmektedir. Nuh içinse en büyük problem Barış'ın şoförü olarak çalıştığını Mehdi'ye nasıl ve ne zaman açıklayacağı olacaktı.
Barış tüm kalbiyle Zeynep'in yanında olmak ve onu korumak isterken karşılaştığı durumlar yeni bir pencereden bakmasını sağlayacak, bu saldırıların altında dolaylı ya da dolaysız dahlinin olduğunu düşündüğü Mehdi'ye ulaşmasını sağlayan ip uçlarını arayacaktır.
Saldırılarla ilgili sürpriz bir gelişme karakterlerimizin tüm dünyasını alt üst ederken, uğradıkları artçı saldırıda bu kez o kadar şanslı olmayacaklardır.
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #OGM #TV8

Σχόλια

  • Saida Namazova
    Saida NamazovaΠριν 21 ώρα

    Ya Mehdinin 1suru arabalariyla gelmeyine gulen 1tek benmiyim?

  • fede_ gozalo
    fede_ gozaloΠριν ημέρα

    "The most important thing to wear is a smile."_ Ann Taylor.✔︎ tomorrow, (well, already today )06:05🛫 sweet Dreams!

  • Seherzada Hurtic
    Seherzada HurticΠριν ημέρα

    Pegla ulice palasi i vatilase zatala

  • Şahnaz Teymurova
    Şahnaz TeymurovaΠριν 6 ημέρες

    Ana doğuran kadın deyil. Anne Nermin hanım gibi olmalı. Cox sevdim Nərmin karakterini

  • Nuran A
    Nuran AΠριν 9 ημέρες

    Zeynep mehtiyi gördü eski sevgiliyi şutları Barışı gördü mehti kusurlu oldu bakalım barış tanda sıkılınca nasacaklar barış sinsi ego tavan hiç çekilmez

  • Serhat Lekesiz
    Serhat LekesizΠριν 10 ημέρες

    Mehdi ve Zeynep in sonlarda buluştuğu han yani mehdinin başina geçtiği han nerde bilmek isteyen yazsın

  • meçhul asii
    meçhul asiiΠριν 11 ημέρες

    Mehdi artık iyi gağalba

  • ARES
    ARESΠριν 12 ημέρες

    Bir tutulmuşlar Mehdi Zeynep'i kaçırdı... Ya amk kızın canına kast etmedi elini kolunu bağlayıp bir yere kapatıp köpek gibi davranmadı. Neymiş çok fevriymiş birisi karımın saçına dahi dokunsa elini kırarım bence Mehdi her şeyi aşkı için yaptı. Kimse kusursuz sevemiyor aşkı için illa bir hata yapıyor. Zeynep ise şimdi bırak başka birini Şavaş'la daha çok yakınlaşsa gönlü ona kayar. Buldumcuğun teki.

  • ARES
    ARESΠριν 12 ημέρες

    HERKES BUNU KAFASINA SOKSUN MEHDİ HEP KENDİ OLDU NE YAPTIYSA AŞKI İÇİN YAPTI AMA DOĞRU ZEYNEP'E ARABALAR HEDİYE ETMEDİ MOTORA BİNDİRİP YEMEKLERE GETİRMEDİ SADECE AİLE OLMAK İSTEDİ.

  • Bende Yoluma Giderim 》
    Bende Yoluma Giderim 》Πριν 12 ημέρες

    Şu zeynebin mehdiye değilde devamlı barışa çemkirmesi barıştan çok mehdinin yanında onu savunması mehdi için annelerine barışa emineye çene çalmasında bıkkktııııım bııııktımmm artık sçma bi başrol olmuş yoruluyorum zeynebi izlerken sultan bakkal ali rıza favorim🌹🌹 eee ne de olsa heryer reçel bu da geçer🤣🤣🤣🤣

  • Ecayy Ecayy
    Ecayy EcayyΠριν 12 ημέρες

    Nermin parasına kavuştu dili uzadı yind

  • Ecayy Ecayy
    Ecayy EcayyΠριν 12 ημέρες

    Lütfen artık benal mutlu olsun çok masum biri

  • Ramil Tatar
    Ramil TatarΠριν 12 ημέρες

    Mehdi mafya rolu yakisiyo adam bunin icin dogulmus😍

  • Sisko Shaolin
    Sisko ShaolinΠριν 13 ημέρες

    Müjgan olsaydi ,herşeyi yola getirirdi şimdi !

  • zeyzey
    zeyzeyΠριν 13 ημέρες

    1:56:30 alu 😂😂

  • Tuğba
    TuğbaΠριν 14 ημέρες

    Engin Öztürk hiç boşuna insan taklidi yapma sen insan olamazsın vicdansız bu ne karizma🤣

  • Aza Aza
    Aza AzaΠριν 15 ημέρες

    Seviyorum ya ben bu diziyi❤Bitirmeyin rica ederim.🇹🇷

  • Shaxnoza Shaxnoza
    Shaxnoza ShaxnozaΠριν 15 ημέρες

    Sultan qqqiz çok seviyorum seni çok şekersin muax💋💋💋

  • Shaxnoza Shaxnoza
    Shaxnoza ShaxnozaΠριν 15 ημέρες

    Şükürler ölsün beni öyle böyle annelerim yok yaaa

  • Gülnara Aslanova
    Gülnara AslanovaΠριν 15 ημέρες

    Bi dizinin başlangıcındaki Mehdi bir de wimdiki

  • RÜMEYSA GÜMÜŞ
    RÜMEYSA GÜMÜŞΠριν 16 ημέρες

    Barış un mehdi ye yardım etmesi 👏

  • Fabiola Vz
    Fabiola VzΠριν 16 ημέρες

    Soy mexicana no esta subtitulada ni modos, pero así la veo jejejeje

  • Esma Yılmaz
    Esma YılmazΠριν 18 ημέρες

    mehdinin olduğu yerleri ×2yle izliyorum tavsiye ederim

  • kadri erkal
    kadri erkalΠριν 19 ημέρες

    Kerem ereal 26

  • Tutku Candır
    Tutku CandırΠριν 20 ημέρες

    Ay şu dizide ; Cemile'nin Müjganın yerine geçmesi Sakine'nin sadece Zeynebe yüklenmesi Barışla zeynep birbirine adam akıllı açılamaması Sultanın kurban olduğum demesi sadece Ali Rıza nın tıpta yok demesi Darlandım yav şu Benalin ezikliğinden de içine sıçtılar dizinin :D Mehdinin ağır abiye geçişi ayyy say say bitmez ya içim şişti yazmak istedim Şu Emine ile savaşta çıkar yakında

  • Σωτηρια Μειδανη
    Σωτηρια ΜειδανηΠριν 20 ημέρες

    Baris and zeinep! The perfect couple!!! Pleaze dont turn the story! We will be very disappointed if zeinep choose Mehdi!

  • Ezgi Yaşar
    Ezgi YaşarΠριν 21 ημέρα

    Diziden Sebebsizce kaybolan insanlar nerede çok saçma kız üniversiteye gitti teyzesi öldü aile perişan kız Bi kere gelmedi anneleri hele Bi gitti gelmedi zaten mehdide iyice sinir bozucu bir hal aldı diziyi izlerken sinir katsayısı yükselenler burada mı

  • kejda bako
    kejda bakoΠριν 21 ημέρα

    02:00

  • Betigül Atmaca
    Betigül AtmacaΠριν 23 ημέρες

    Şu barışın zeynebin aptallık larını savunmasın dan bıktım

  • ayfer cingöz
    ayfer cingözΠριν 24 ημέρες

    mehdiye yüzvererek üstüne tehlikeleri ceken zeynep bu gidişle yani bu kafayla cok yaşamaz.dikkafalı artist.kişiliği oturmamış

  • Kubra Sahin
    Kubra SahinΠριν 24 ημέρες

    Hâlâ Faruk un ortaya çıkmasını beklemem

  • Gunluk Heyatim VLOG
    Gunluk Heyatim VLOGΠριν 25 ημέρες

    Cengiz Veyselmi bilen varmi?

  • Fatma Kaya
    Fatma KayaΠριν 25 ημέρες

    Mehdi de ne meraklıymış mafyacilik oynamaya..

  • Banu Polat
    Banu PolatΠριν 26 ημέρες

    Senaristin kafası güzelken mi yazıyor bu senaryoyu cemilenin kızı ve annesi var ama ortada yoklar hahaha

  • Banu Polat
    Banu PolatΠριν 26 ημέρες

    Cemilenin kızı vardı ama heralde unuttu kız ortada yok mehdi kadar kızınıda düşünse keşke dizi artık hayal ürünü gibi oldu cok komik mehdinin annesi yok cemilenin kızı ortada yok bari aradada olsa diziye giremeselerde görüntülü görüştüründe annesi ve kızı oldugunuda hatırlasın cemile hahaha

  • Fayka Fayka
    Fayka FaykaΠριν 26 ημέρες

    Şu tamirhanede calişan Mehdi deyilmi bu🤔

  • olga jordan
    olga jordanΠριν 26 ημέρες

    I saw that episode just now -Another boring episode with pointless chatter, the same from the poor house but everyone gathered again in the rich house-mercy I leave it, can not stand anymore-writers are idiots 🙄😒

  • Fayka Fayka
    Fayka FaykaΠριν 26 ημέρες

    Senarist nolur mehdini diziden cikar 🙏 kendini ne zann ediyor başkasinin kötü ile osturub kendini sultan süleyman zann ediyor🥵

  • destan pusat
    destan pusatΠριν 26 ημέρες

    Cemileye sorarmisiniz bir kızı olduğunu unuttu galiba😁

  • Jasmin Farzieva
    Jasmin FarzievaΠριν 27 ημέρες

    Sultan hanum supersiz sizi coox isdirem😗

  • Talha Duman
    Talha DumanΠριν 27 ημέρες

    mehdi lastik bayisini açmasına sebep olan o bi kız vardı adı neydi onun her neyse o kızdan borç para almıştı hapise girmeden önce hapisten çıktı parayı vermedi mehdiye yakışmayan bi hareket

  • ismini vermek isyemeyen dinleyici
    ismini vermek isyemeyen dinleyiciΠριν 28 ημέρες

    🌍🌍🌍🌍n.v.n🌍🌍🌍🌍

  • shrouk essam
    shrouk essamΠριν 28 ημέρες

    Engin ozturk ❤️😍😍😍

  • III 360Hack III
    III 360Hack IIIΠριν 29 ημέρες

    NUH: ben bir garip Nuh’um, evde kalmadı Huzurum, varım yoğum çile çekmek, hiçte gülmez şu yüzüm.... bir dırdırcı hatunum var birde Mehdi bradırım var oraya buraya saldırır ki, eksik olmaz hergün derdi. neler çektim ben bu bahtım, karaymış meğer benim yazım, kaldım ayaz soğuna Mehdi oturdu tahtıma. Nuh’um dedi sevdi sandım, kızılötesi değil meğer yılandı, kafama karlar yağdı, kendi başımı meğer yaktım.

  • III 360Hack III
    III 360Hack IIIΠριν 29 ημέρες

    evet sayın seyirciler başa baş bir yarış izliyoruz başta kızılötesi hemen ardından Kralmehdi ve onun ardından garipnuh. Ve veh! garipnuh depara kalktı sayın seyirciler durun oda ne kralmehdi boş durmuyor sanki ağır ol koçum dermiş gibi garipnuh’un önünü kesdi finişe yaklaştı... inanılmaz kızılötesi hemen soluğunu kesdi sanki bir sakin ol ablam dermiş gibi ve finiş çizgisini kızılötesi birinci olarak geçiyor hemen ardından kralmehdi ve sonrasında garipnuh sonuncu olarak bitiriyor yarışı.

  • Ceren Böckün

    Ceren Böckün

    Πριν 28 ημέρες

    Salak ya

  • Coco Ladkaa
    Coco LadkaaΠριν 29 ημέρες

    Faruk çıksın ortaya Emine pişmanım hata yaptım desin ,özledik ya

  • Men Özum
    Men ÖzumΠριν μήνα

    Mehdini anasi, bacilari, etrafindaki qadinlar bedbext etdiler.Uwaqligindan onu duz yola yonlendermediler, Mehdi oz heyatini deyilde, etraf qadinlarinin istedikleri heyati yasadi.Zeynebide iki anasi bedbext etdi. Zeynebde analarinin ona cizdigi , planlasdirdigi heyati yasadi.Her ikisine yaziqlar.Etraf insanlar iki insanin omrunu oz istekleri ucun zeher etdiler.

  • Zeynep Yakti
    Zeynep YaktiΠριν μήνα

    Muhabbet kuşu tipli sakine

  • Hasan Serindag
    Hasan SerindagΠριν μήνα

    YA ALLAH AŞKINA KİM ŞU ZEYNEBİ GİYDİRİYOR? BÖYLE RÜKÜŞ RÜKÜŞ ! PAZARDAN MI ALIYOR SUNUZ ???

  • Ayça Yaşar
    Ayça YaşarΠριν μήνα

    Şu barışın sabrı kimsede yok ne naz afra tafra çekti be

  • asliyo
    asliyoΠριν μήνα

    Bunu da mafya dizisi yaptınız helal olsun... Bir sürü dizi var Mehdi nin hasta ruhlu kasıntı hallerini izlemeye ne gerek var....

  • Hyulia Kerim
    Hyulia KerimΠριν μήνα

    Bu Benal ve Cem8lenin hala Zeynebin annesinin evinde ne işi var,hava kararmiş,akşam olmuş,bunlar saatlerce Nermin hanimda oturuyolar boş boş,kundaktaki yeni doğmuş bebeği birakmislar kucuk kiza,artik 18 olsada, butungun bebek mi baktirilir, o bebek aç,aglar,yani Dilara/kibrit mi bakmali yeni doğmuşa,bunlar ikiside kafayi yemişler Mehti diye,Zeynep le ugrasiyolar,gidin evinize bak8n bebeginize yapin yemeginizi ya.

  • Züleyha Erkan
    Züleyha ErkanΠριν μήνα

    Daha ne kadar sacmalayabilirsiniz acaba ??? Son 5 bölümdür izlemiyorum daha da izlemem artık final yapsın

  • ipama x
    ipama xΠριν μήνα

    What’s happening to Dogdugun ev kaderinder episodes 33+ aren’t they showing on fb with English subtitles anymore? It’s getting boring now cos’ the English translations’ unavailable to fans that can’t speak Turkish. If you want more fans & likes then be more up to dates & consistent with episodes. Demet’s loyal foreign fan👍🌺🌹🌺🌹

  • Sjsjsj Ssjj
    Sjsjsj SsjjΠριν μήνα

    Allahın belası Mehdi ölsede kurtulsak

  • Eda Yağmur yüreklim
    Eda Yağmur yüreklimΠριν μήνα

    Barışın yanındaki kırmızı giysili kızı kurbağanın insan olmuş haline benzettim

  • Halipa inc production
    Halipa inc productionΠριν μήνα

    Şu kadinlarin laf sokmalari oldurecek bir gun beni valla

  • Selhet Ömerova
    Selhet ÖmerovaΠριν μήνα

    Bu dizide fark etdiyim her kes kendine göre haklı.bi cemile haksızz vallahi.sesi bile itiyo insanı varasa yoksa mehdii

  • maria elena Fiasque
    maria elena FiasqueΠριν μήνα

    Alguien me puede decir porque no esta el capitulo 35 completo subtitulado en español

  • Summer Time
    Summer TimeΠριν μήνα

    Nermin iyi dedi sakineye bir tane mi kizin var niye diğer çocuğunun peşine düşmüyorsun zeynepte zeynep diye 👌

  • N B
    N BΠριν μήνα

    Ufff zeynepten biktim. Barisi sevmiyor ve hak etmiyor

  • Aysel Adigüzel
    Aysel AdigüzelΠριν μήνα

    Baris gilin evi altmodisch ama zeynepgilin evi daha modern

  • Yasin Sevval
    Yasin SevvalΠριν μήνα

    Barış Zeynep ve Mehdi'nin eşi dışında dikkatimi çeken hiç bir karakter yok artık çok sıkıcı oldu dizi aynı sahneler sürekli tekrar ediliyor yeterr!! Barış'ın ablasını getirdiniz yine dizide hiçbir hareket yok kadının hiçbir rolü yok

  • Perihan Küçükfidancı
    Perihan KüçükfidancıΠριν μήνα

    Balatlı Zeynebin kıymetini bilemedin Mehti bey 🌹

  • Deniz Can
    Deniz CanΠριν μήνα

    Yakinda merve de gelirse hic sasmam

  • Vefa Ahmedova
    Vefa AhmedovaΠριν μήνα

    bu nermini atinda serialdan >:(

  • Vania Doychev
    Vania DoychevΠριν μήνα

    rjulf dsqlbn 34 cthbz

  • Anamaria Mircu
    Anamaria MircuΠριν μήνα

    Barîs i Zeynep-❤️

  • afiza homam
    afiza homamΠριν μήνα

    Wow Farhat is back, nice!!!! We are missing Asli !!!

  • Josefina Garcia Babines
    Josefina Garcia BabinesΠριν μήνα

    No es justo ya habían subido el capitulo 33 y 34 traducido al español y resulta que ahora ya no estan disponibles , alguien me puedes explicar el porque ???

  • Lorena Zuniga Guse

    Lorena Zuniga Guse

    Πριν μήνα

    Que decian? No los he visto traducidos

  • Miraç Güçlüer
    Miraç GüçlüerΠριν μήνα

    Özlemciyim ben👍🏼

  • Aslıhan Tellioğlu
    Aslıhan TellioğluΠριν μήνα

    @firuzendegalata ‘da yapılan muhteşem teklif.🥰🤩🥳

  • Tuba Özmen
    Tuba ÖzmenΠριν μήνα

    " Annecim yanımda bi erkek olsun diye beni evlendirdiniz , şimdi o adamdan şüpheleniyosunuz " ah zeynep ah

  • Asef Bey
    Asef BeyΠριν μήνα

    Nərmin rol apar pilmir

  • Munise Manas
    Munise ManasΠριν μήνα

    Nermine aşırı gıcık olmaya başladım

  • Alfredo&Antigone
    Alfredo&AntigoneΠριν μήνα

    Ay mehdi Allah askina sen felsefe yapma zaman saat su felan iyk tiksindim

  • Munise Manas
    Munise ManasΠριν μήνα

    Abi direk mehdinin yaptığını kanıtlamışlar sanki oyle kesin konuşuyorlar

  • Aynur GÜNDEM
    Aynur GÜNDEMΠριν μήνα

    Keşke Zeynep Zeynep diyeceklerini boyna azıcıkta emineye el uzatan olsa gencecik akıllı ama hayatı zeynebin gölgesi altında geçiyor

  • ayse ashrafi
    ayse ashrafiΠριν μήνα

    nerminin dis kapisi kale kapisi gibi nasil iceri girip elma birakiyorlar

  • Elnaz Hashemi-Marro
    Elnaz Hashemi-MarroΠριν μήνα

    Cheap really cheap like Indian series ! Sorry nothing to say!!

  • Gülümser Atabay
    Gülümser AtabayΠριν μήνα

    Zeynep e kızıyorum hala mehdî mehdi deyip duruyor çektikleri az geldi sanki

  • Gozel Yahyayeva
    Gozel YahyayevaΠριν μήνα

    Siyah beyaz awk,. sanki Ferhadi oynayir

  • Dəniz Pasahyeva
    Dəniz PasahyevaΠριν μήνα

    Artik finallll gelsin

  • deniz duman
    deniz dumanΠριν μήνα

    mehdi muhteşem yüzyıldaki gibi vezir ses tonuyla konuşuyo bazen

  • Semy
    SemyΠριν μήνα

    Nermin ne gıcık bi Kadın

  • Semy
    SemyΠριν μήνα

    Barış lan Zeynep olmaaazzzzz 😉🙈

  • Ayla Mahmudova
    Ayla MahmudovaΠριν μήνα

    Mehdi❤cok uzuldum vurulmasina 😔

  • Sultan AKDAŞ
    Sultan AKDAŞΠριν μήνα

    Emineyi aldatıp evliliğinden pişman olan Faruğun kürkçü dükkanına geri dönmesini sebepsizce bekliyorum

  • Gunay Ekici
    Gunay EkiciΠριν μήνα

    Sonunda Mehdi'nin masum oldugunu anladin mi Nermin Hanim? Bu arada olan Mehdi'ye oldu. Benal da sacmaladi.

  • Рахиля Буриева
    Рахиля БуриеваΠριν μήνα

    Так поглощина сериалом .Огромное спасибо всем.

  • Defne Kulalı
    Defne KulalıΠριν μήνα

    Mehdi ilerde cenileye derki -abla bak ben bu kadını sevdim ama o barış denen adamı sildi o yüzden onu öldürüceksin. Cemile -tamam mehdim hemennn Cemile -Nuh ekipman ara al getir zeynebe gidicez bıçak tarzı şeyler olsun SALAK BİR DİZİ SALAK KARAKTERLİ İNSANLAR VE DİZİ MAHVOLDU BİR BİTSİN DE ÇARŞAMBADA SURVİVOR ÇIKSIN

  • Defne Kulalı
    Defne KulalıΠριν μήνα

    Zeynep bir de avukat oldu yazıklar olsun barışa surat yap mehdiye sahte mafyayla öpüş bravo sahte bakır Zeynep ❤️sahte mafya mehdi salak karaca

  • Defne Kulalı
    Defne KulalıΠριν μήνα

    Şu salak Cemile oldu yeni Müjgan.

  • Defne Kulalı
    Defne KulalıΠριν μήνα

    , Zeynep Mehdi ile barışmayı istiyor saçma sapan bir dizi olmuş finali yakında gelecek diye tahmin ediyorum çok salak bir dizi haline geldi Zeynep sahte pırlanta mehdiyi seviyo ama herkes kızıyo diye böyle yapıyo sahte pırlanta Zeynep bahane arıyor mehdi şöyle böyle yaptı diye bir tek özleme hak veriyorum barışla evlenirse de aldatır zaten mehdiyle

  • Zeyneb Emirova
    Zeyneb EmirovaΠριν μήνα

    Siyah beyaz Aşkı izliyorum sanki🤔Ferhat olmuş Mehti🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷

  • TC.1923
    TC.1923Πριν μήνα

    4:55 şu ses süper stresss

  • İSKESURLU60
    İSKESURLU60Πριν μήνα

    Artık şu filim Zeynep üzerinden değilde mehdi üzerinden ilerlesin ne bu arkadaş ya biraz aksiyon verin şu diziye sürekli Zeynep’i seyretmekten bıktım

  • Fatma Bilir
    Fatma BilirΠριν μήνα

    Demek ki benal hanim ne evlenmek nede cocuk biseylere yetmiyormus bunun Boyle olacagini bilerek imza attin

  • islam birliyi. veten seven insan!
    islam birliyi. veten seven insan!Πριν μήνα

    Slm bu nesil dizzi be ta basindan izleyirem hep on yargiligi insanlar hepsi cahil bunlarin.herkes duygu sumurgesi yapir.herkes burnunu sohur onun bunun isine.lütfen yapimci bey seriyalarda hekes kendine ceki duzen versin!resmen dizzinin tatdi tüzu gacdi!

Επόμενο